Guillem Recolons / Especialista en Personal Branding

Sóc en Guillem Recolons, t’explico quatre coses perquè em puguis situar.

Un detonant

De molt jove em va impressionar veure el científic Stephen Hawking aconseguint connectar amb el món malgrat la seva malaltia. Potser va ser aquest el detonant del meu interès per la comunicació, ja que arribar a connectar amb les persones em semblava un repte.

Una visió

Ayudar a dibujar futurs.

Una missió

Humanitzar empreses (no estaria de més) i crear consciència d’empresa a les persones (no ens aniria pas malament).

La meva carrera

No puc queixar-me de la meva carrera publicitària: Tiempo/BBDO, J.Walter Thompson, Bassat & Ogilvy, Saatchi & Saatchi, Altraforma… De noi dels encàrrecs a director i soci passant per creatiu, executiu, planner…

El canvi

La lluita contra una malaltia que pateix la meva dona i un acomiadament en l’agència en què treballava i era soci em van moure a prioritzar el tracte amb persones i obrir i dirigir el meu propi negoci. És el millor que m’ha passat, (a més de tenir una filla); descobreixes que quan més escoltes més aprens, i quan més aprens millor pots ajudar. I això em va portar al personal branding i a fundar, juntament amb Jordi Collell, Soymimarca, la nena dels meus ulls, la primera consultora que treballa la marca personal amb perspectiva 360: autoconeixement, estratègia i visibilitat.

Valors

Mai surto de casa sense la meva maleta de valors, els principis que m’acompanyen i que giren al voltant de l’autenticitat, la innovació i l’esforç. I per descomptat, he après a publicar el meu model en crisi cada 5 anys i evolucionar per no caure a la zona de confort.

Què ofereixo?

Ajudo a persones i empreses de tota mena, i una de les meves obsessions és fer entendre a les empreses que els seus millors actius de comunicació són les persones. És un repte, que juntament amb la meva família, amics i acció social constitueix el motor de la meva vida.

Un lema personal

Penso que TOT DEIXA MARCA, i que està a les nostres mans gestionar que aquesta marca sigui el que volem que sigui.

guillemrecolons.com logo linkedin

Aquí está mi perfil en LinkedIn, pero si quieres saber más no dejes de visitar la sección de contacto.

Logo diario Expansión

Col·laboro habitualment amb el diari Expansión de la mà del seu periodista Tino Fernández. Aquí us deixo alguns dels artícles en que he intervingut últimament:

03 juliol 2014: ¿Quién ganará la guerra de generaciones y tecnología?

13 juny 2014: Recupera tu reputación profesional dañada.

14 maig 2014: Tu perfil de Facebook, ¿dice que tendrás éxito profesional?

11 abril 2014: Eres un “crack” en las redes sociales, pero no sabes buscar trabajo

13 març 2014: Qué tiene de bueno que no estés en Twitter y Facebook

12 març 2014 Un escaparate que puede resultar inevitable

05 gener 2014: ¿Crees que por ser una estrella de Twitter te darán trabajo?

24 maig 2013: Tu influencia en las redes sociales es absurda si no tienes vida real

25 maig 2012: Prepárese… no es imprescindible, y lo sabe

27 gener 2012: Mi competidor es mejor que yo… ¿Y ahora qué?

07 gener 2012 La estrategia del CEO ultradiscreto

11 novembre 2011: Usted puede ser influyente sin tener cargo

17 octubre 2011: ¿Por qué algunas empresas apestan?

06 setembre 2011: ¿Pasaría un examen de redes sociales?

08 novembre 2010: Los militantes regresan de la mano de las tecnologías de Internet 2.0

28 maig 2010: ¿Es bueno que su gente sea su marca?

Logotipo Puro Marketing para guillemrecolons.com

També publico habitualment a aquest magazine digital de referència. Aquí tenim la pàgina amb els diferents articles que he publicat a Puro Marketing sobre personal branding, comunicació i xarxes socials

 
%d bloggers like this: