-
Avui 4 de febrer és el Dia Mundial contra el Càncer: Un dia per reflexionar sobre els nostres hàbits
Per segon any consecutiu, la UICC (Unió Internacional contra el Càncer) dedica la seva campanya als nens i joves sota el lema “Nens d´avui, món de demà”. El lema d´enguany és: “Ens encanta moure´ns i menjar sa” i vol posar l´atenció en l´obesitat i el sobrepès, animant als menors a mantenir un equilibri alimentari entre les seves tries de menjar i beure i l´exercici.
Des de l´any 2007 la Fecec porta a terme el programa “Jo també menjo fruita”, una acció divulgativa en col.laboració amb la Diputació de Barcelona que es fa a les escoles per conscienciar als menors i als seus pares de la importància de la ingesta de fruita per gaudir d’un estil de vida saludable i prevenir el càncer. En aquesta jornada s´ha organitzat una festa a la població de Sant Martí de Centelles.
Comparteixo
- Click to email a link to a friend (Opens in new window)
- Click to share on Twitter (Opens in new window)
- Click to share on LinkedIn (Opens in new window)
- Click to share on Facebook (Opens in new window)
- Click to share on Pinterest (Opens in new window)
- Click to share on Pocket (Opens in new window)
- Click to share on WhatsApp (Opens in new window)
Related
4 febr. 2009 / guillemrecolons / 0
Categories: Recomanacions
Etiquetes: AECC, cáncer, dia mundial contra el cancer, reflexionar, UICC
Excel·lent nou spot de Calvin Klein “We are one” Us podeu imaginar l’aspecte de 12.000 artefactes movent-se per l’òrbita terrestre?
Vols seguir el blog?

Tot deixa marca.
Ho reconec, a la sang porto ADN publicitari. Tot i que després de 25 anys en agències de publicitat em vaig adonar que la meva passió és el branding ... aplicat a les persones.
Des de 2005 sóc consultor estratègic de personal branding i des de 2010 ho sóc de Soymimarca, companyia de la qual sóc cofundador i consultor.
Gairebé tot el que sé de branding ho he après en agències com Tiempo BBDO, J. Walter Thompson, Bassat Ogilvy, Saatchi & Saatchi, Altraforma, TVLowCost i la meva Lateral Consulting.
Tinc l'honor de ser soci a Integra Personal BrandingMèxic
Entrades recents
Arxius
Soymimarca
- Una mirada científica a la Imagen de Marca Personal, por @mariaasanchezes María A. Sanchez
- Marca personal y trabajo independiente: ¿hasta dónde llenar nuestra agenda? -parte 3- por @Prof_EstradaMSC Vladimir Estrada
- Marca personal y trabajo independiente: ¿hasta dónde llenar nuestra agenda? -Parte 2- por @Prof_EstradaMSc Vladimir Estrada
- Contestando las 5 preguntas más recurrentes sobre Marca Personal, por @Prof_EstradaMSc Vladimir Estrada
- Marca personal y trabajo independiente: ¿hasta dónde llenar nuestra agenda? -parte 1- , por @prof_estradaMSC Vladimir Estrada