-
Comença la part interessant i divertida de la pre-campanya catalana
Comença la cursa electoral. Veurem eslògans, picabaralles, debats, actes, de tot. I sens dubte, tot això ajudarà a decidir els indecissos, que no són pocs.
De moment, a dia d’avui, destacarem :
- PSC: Eslògan de pre-campanya: Segueixo Creient. Format: la cara del president José Montilla sobre fons vermell, segell clàssic PSC.
- CiU: Eslògan de pre-campanya: Comença el canvi. Format: fons blanc, logo somrient, diversos missatges no personalitzats. Destacariem aquí també les DOC sessions, diàlegs al voltant del canvi no protagonitzats per militants-
- “La màscara del rei Artur”: El llibre de Pilar Rahola (La Magrana) al que feia referència en el post anterior és, diguem-ho ben clar, la millor pre-campanya que podria tenir l’Artur Mas.
- El NO d’ERC a signar un front comú per defensar l’Estatut: de la manera com ha anat, ha estat una altra victòria –en aquest cas no planificada- de l’Artur Mas.
Fins aquí la part més seriosa i estratègica. Però no podem oblidar que les persones també necessitem el cocktail política + humor. Aquí tenim un clar protagonista “Polònia”, però també he vist al Twitter un vídeo que em crida l’atenció (i em fa riure una estona, per què negar-ho). Aquí el tenim:
L’altra curiositat humorística és cercar a Google “segueixo creient”. No us diré més, proveu-lo.
Comparteixo
- Click to email a link to a friend (Opens in new window)
- Click to share on Twitter (Opens in new window)
- Click to share on LinkedIn (Opens in new window)
- Click to share on Facebook (Opens in new window)
- Click to share on Pinterest (Opens in new window)
- Click to share on Pocket (Opens in new window)
- Click to share on WhatsApp (Opens in new window)
Related
4 maig 2010 / guillemrecolons / 0
Categories: Política
Etiquetes: Artur Mas, cocktail política + humor, Comença el canvi, Comença la part interessant i divertida de la pre-campanya catalana, DOC sessions, El NO d’ERC, Google, Guillem Recolons, José Montilla, La màscara del rei Artur, Polònia, Segueixo Creient, twitter
Artur Mas, desemmascarat Deixa’m que t’expliqui una història sobre Menorca
Vols seguir el blog?

Tot deixa marca.
Ho reconec, a la sang porto ADN publicitari. Tot i que després de 25 anys en agències de publicitat em vaig adonar que la meva passió és el branding ... aplicat a les persones.
Des de 2005 sóc consultor estratègic de personal branding i des de 2010 ho sóc de Soymimarca, companyia de la qual sóc cofundador i consultor.
Gairebé tot el que sé de branding ho he après en agències com Tiempo BBDO, J. Walter Thompson, Bassat Ogilvy, Saatchi & Saatchi, Altraforma, TVLowCost i la meva Lateral Consulting.
Tinc l'honor de ser soci a Integra Personal BrandingMèxic
Entrades recents
Arxius
Soymimarca
- Una mirada científica a la Imagen de Marca Personal, por @mariaasanchezes María A. Sanchez
- Marca personal y trabajo independiente: ¿hasta dónde llenar nuestra agenda? -parte 3- por @Prof_EstradaMSC Vladimir Estrada
- Marca personal y trabajo independiente: ¿hasta dónde llenar nuestra agenda? -Parte 2- por @Prof_EstradaMSc Vladimir Estrada
- Contestando las 5 preguntas más recurrentes sobre Marca Personal, por @Prof_EstradaMSc Vladimir Estrada
- Marca personal y trabajo independiente: ¿hasta dónde llenar nuestra agenda? -parte 1- , por @prof_estradaMSC Vladimir Estrada