-
Els efectes boomerang d’algunes campanyes a “El Socialismo nunca ha dejado de matar”
El passat 25 de maig, abans de conèixer els resultats electorals, ja vaig publicar un post sobre els efectes boomerang de les campanyes, i molt concretament sobre la del PSC.
Coneixent els resultats electorals resulta evident que el PSC (i també el PSOE), s’han equivocat d’estratègia. Així els hi ha anat, una pèrdua de quasi 700.000 vots a Espanya. I no és per la crisi, a França, Alemània o Itàlia no els hi ha anat tan malament als partits que governen.
Però la demostració més bèstia que he trobat per la xarxa d’efecte boomerang l’he trobada a un vídeo de youtube signat per la cadena de ràdio i TV Intereconomía. Sí, és una autèntica animalada, ho sé. Però potser el PSOE s’ho havia buscat. Mireu el vídeo:
Comparteixo
- Click to email a link to a friend (Opens in new window)
- Click to share on Twitter (Opens in new window)
- Click to share on LinkedIn (Opens in new window)
- Click to share on Facebook (Opens in new window)
- Click to share on Pinterest (Opens in new window)
- Click to share on Pocket (Opens in new window)
- Click to share on WhatsApp (Opens in new window)
Related
9 juny 2009 / guillemrecolons / 2
Categories: Humor @ca, Política
Etiquetes: bèstia, els efectes boomerang de les campanyes, Intereconomía, pèrdua de quasi 700.000 vots a Espanya, PSC, PSOE
Companys, confio que avui tingueu un atac de seny Catalonia in the pendent, capítol 9. “Les medalles de la ingenuïtat”
2 thoughts on “Els efectes boomerang d’algunes campanyes a “El Socialismo nunca ha dejado de matar””
Leave a Reply Cancel reply
Vols seguir el blog?

Tot deixa marca.
Ho reconec, a la sang porto ADN publicitari. Tot i que després de 25 anys en agències de publicitat em vaig adonar que la meva passió és el branding ... aplicat a les persones.
Des de 2005 sóc consultor estratègic de personal branding i des de 2010 ho sóc de Soymimarca, companyia de la qual sóc cofundador i consultor.
Gairebé tot el que sé de branding ho he après en agències com Tiempo BBDO, J. Walter Thompson, Bassat Ogilvy, Saatchi & Saatchi, Altraforma, TVLowCost i la meva Lateral Consulting.
Tinc l'honor de ser soci a Integra Personal BrandingMèxic
Entrades recents
Arxius
Soymimarca
- Una mirada científica a la Imagen de Marca Personal, por @mariaasanchezes María A. Sanchez
- Marca personal y trabajo independiente: ¿hasta dónde llenar nuestra agenda? -parte 3- por @Prof_EstradaMSC Vladimir Estrada
- Marca personal y trabajo independiente: ¿hasta dónde llenar nuestra agenda? -Parte 2- por @Prof_EstradaMSc Vladimir Estrada
- Contestando las 5 preguntas más recurrentes sobre Marca Personal, por @Prof_EstradaMSc Vladimir Estrada
- Marca personal y trabajo independiente: ¿hasta dónde llenar nuestra agenda? -parte 1- , por @prof_estradaMSC Vladimir Estrada
Que bestia l’anunci!! arggg
Sí, bèstia, esbiaixat, monocolor…