-
Fina ironia de BBVA Catalunya Caixa: “Sumar multiplica”
Temo que NO és encertat el nou claim de BBVA Catalunya Caixa “Sumar multiplica” el mateix dia en què BBVA anuncia 1.600 acomiadaments, 300 oficines tancades i una més que possible desaparició de la marca Catalunya Caixa.
Sumar multiplica? Sembla que la cosa podria anar al revés. Restar divideix (fins a la desaparició).
Cada vegada entenc menys aquest tipus de campanya estil anys 90 plena de tòpics i mitges veritats. No sé quin altre objectiu hi ha al darrere que no sigui malbaratar diners i posar de molt mala llet a les víctimes d’aquest procés, en primera instància els treballadors, en segona els clients i en darrera instància Catalunya, que perd una de les seves ensenyes històriques de la banca.
Aquí teniu l’espot. No culpo l’agència, segurament els van demanar fer la mateixa merda de sempre amb una musiqueta èpica i -això sí- celebrities pel mig (surten els germans Roca, money is money), i possiblement en el briefing no deia que s’acomiadaria a 1.600 persones i es tancarien 300 oficines.
No n’aprendrem. Perdoneu però algú ho havia de dir.
Comparteixo
- Click to email a link to a friend (Opens in new window)
- Click to share on Twitter (Opens in new window)
- Click to share on LinkedIn (Opens in new window)
- Click to share on Facebook (Opens in new window)
- Click to share on Pinterest (Opens in new window)
- Click to share on Pocket (Opens in new window)
- Click to share on WhatsApp (Opens in new window)
Related
29 abr. 2015 / grecolons / 2
Etiquetes: 1.600 acomiadaments Catalunya Caixa, BBVA Catalunya Caixa, campanya passada de moda, restar divideix, sumar multiplica
Cap a una tercera dimensió de la marca personal Personal Branding: Com convertir-se en “L’escollit”, detectar falsos gurús i esquivar la mort
2 thoughts on “Fina ironia de BBVA Catalunya Caixa: “Sumar multiplica””
Leave a Reply Cancel reply
Vols seguir el blog?

Tot deixa marca.
Ho reconec, a la sang porto ADN publicitari. Tot i que després de 25 anys en agències de publicitat em vaig adonar que la meva passió és el branding ... aplicat a les persones.
Des de 2005 sóc consultor estratègic de personal branding i des de 2010 ho sóc de Soymimarca, companyia de la qual sóc cofundador i consultor.
Gairebé tot el que sé de branding ho he après en agències com Tiempo BBDO, J. Walter Thompson, Bassat Ogilvy, Saatchi & Saatchi, Altraforma, TVLowCost i la meva Lateral Consulting.
Tinc l'honor de ser soci a Integra Personal BrandingMèxic
Entrades recents
Arxius
Soymimarca
- Una mirada científica a la Imagen de Marca Personal, por @mariaasanchezes María A. Sanchez
- Marca personal y trabajo independiente: ¿hasta dónde llenar nuestra agenda? -parte 3- por @Prof_EstradaMSC Vladimir Estrada
- Marca personal y trabajo independiente: ¿hasta dónde llenar nuestra agenda? -Parte 2- por @Prof_EstradaMSc Vladimir Estrada
- Contestando las 5 preguntas más recurrentes sobre Marca Personal, por @Prof_EstradaMSc Vladimir Estrada
- Marca personal y trabajo independiente: ¿hasta dónde llenar nuestra agenda? -parte 1- , por @prof_estradaMSC Vladimir Estrada
Certament !!!
Et passo un parell de links sobre el tema que planteges que poden resultar d’interès:
https://www.linkedin.com/grp/post/8226207-6000017949459521538#commentID_discussion%3A6000017949459521538%3Agroup%3A8226207
https://www.linkedin.com/grp/post/7464408-6000915449217318913
Jordi Bartrina
ethher.org
Moltes gràcies Jordi, gran feina la que feu a ethher.org