-
“Morirse es de izquierdas” genial article de Màrius Carol
Un dels millors titulars de premsa que he llegit els darrers anys: “Morirse es de izquierdas”. L’autor és el periodista Màrius Carol en la seva columna dominical a La Vanguardia d’avui. Com a publicitari, les meves felicitacions al Sr. Carol.
L’article també mereix una profunda lectura, ja que parla sobre la injustícia del impost de successions, un impost que els catalans paguem al 100% però que moltes comunitats no el paguen o el paguen reduït.
La setmana passada, el grup parlamentari de CiU al congrés va presentar una moció per suprimir el impost en familiars directes. Va ser rebutjada pel PSOE (i també PSC, és clar), ja que com diu Manuel Chaves, “subir impuestos es de izquierdas”.
Comparteixo
- Click to email a link to a friend (Opens in new window)
- Click to share on Twitter (Opens in new window)
- Click to share on LinkedIn (Opens in new window)
- Click to share on Facebook (Opens in new window)
- Click to share on Pinterest (Opens in new window)
- Click to share on Pocket (Opens in new window)
- Click to share on WhatsApp (Opens in new window)
Related
20 set. 2009 / guillemrecolons / 5
Categories: Política, Recomanacions
Etiquetes: Catalunya, CiU, els catalans paguem al 100%, impost de successions, LA Vanguardia, Manuel Chaves, Màrius Carol, Morirse es de izquierdas, PSC, subir impuestos es de izquierdas
Un vídeo dins d’una revista de paper? “Los catalanes somos unos tontos de aúpa” Catalonia in the pendent. Capítol 11è
5 thoughts on ““Morirse es de izquierdas” genial article de Màrius Carol”
Leave a Reply Cancel reply
Vols seguir el blog?

Tot deixa marca.
Ho reconec, a la sang porto ADN publicitari. Tot i que després de 25 anys en agències de publicitat em vaig adonar que la meva passió és el branding ... aplicat a les persones.
Des de 2005 sóc consultor estratègic de personal branding i des de 2010 ho sóc de Soymimarca, companyia de la qual sóc cofundador i consultor.
Gairebé tot el que sé de branding ho he après en agències com Tiempo BBDO, J. Walter Thompson, Bassat Ogilvy, Saatchi & Saatchi, Altraforma, TVLowCost i la meva Lateral Consulting.
Tinc l'honor de ser soci a Integra Personal BrandingMèxic
Entrades recents
Arxius
Soymimarca
- Una mirada científica a la Imagen de Marca Personal, por @mariaasanchezes María A. Sanchez
- Marca personal y trabajo independiente: ¿hasta dónde llenar nuestra agenda? -parte 3- por @Prof_EstradaMSC Vladimir Estrada
- Marca personal y trabajo independiente: ¿hasta dónde llenar nuestra agenda? -Parte 2- por @Prof_EstradaMSc Vladimir Estrada
- Contestando las 5 preguntas más recurrentes sobre Marca Personal, por @Prof_EstradaMSc Vladimir Estrada
- Marca personal y trabajo independiente: ¿hasta dónde llenar nuestra agenda? -parte 1- , por @prof_estradaMSC Vladimir Estrada
Els impostos serveixen per redictribuir la riquesa i crear serveis socials. Tan sosl des d’un egoïsme individualista i burgés es pot atemptar contra aquest principi sagrat del estat del benestar.
Arqueòleg, no es tracta de pagar o no impostos, sinó que tothom els pagui. El que no s’hi val és que una persona empadronada a La Rioja s’estalviï un impost que els catalans paguem.
L’arqueoleg glamuros deu d’esser un membre del tripartit camuflat. Un dels que viuen a costa del treball dels demes. Nomès aixi s’enten una visio tan curta del problema que es planteja a l’article d’en Marius.
RaiGS, jo entenc el comentari de l’amic arqueòleg en el sentit de contribució democràtica, però li ha faltat la visió catalana del problema i que es resumeix ràpid: els catalans sempre paguem més per tot, rebem menys que els altres i a més tenim sempre pitjors índex d’inflació, atur…
bueno creo que se puede hablar aun mas de este tema.